loading...
توسعه 360
amir بازدید : 67 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

بیشتر کسانی که در دنیای مجازی دارای وب سایت های تخصصی هستند همیشه در تلاش هستند تا سایت آنها جز چند سایت اول باشد و همیشه تمایل دارند که کارها را در جهتی انجام دهند که به صفحه اول گوگل برسند و این آرزوی هر کسی که وبسایت دارد است که لینک سایت خود را در نتایج اول، خصوصاً 5 نتیجه اول جستجوی گوگل ببینند. خیلی از کسانی که می خواهند به این نتیجه برسند سعی می کنند هزینه های قابل توجهی به متخصصان سئو پرداخت کنند تا این کار را برای آنها انجام دهند.

 همانطور که همه افراد استفاده کردند و می‌دانند در صفحه نتایج گوگل تنها 10 لینک نمایش داده می شود و برای اینکه شما بتوانید در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید باید آنقدر مراحل اصولی سئو را رعایت کنید تا یکی از این جایگاه ها را برای خود کنید و باید از کلمات کلیدی استفاده کنید که بسیار پربازدید باشند تا شما را در این لیست قرار دهند.

 

 اگر بخواهید در صفحه اول گوگل جایی داشته باشید باید سایت تان را بر اساس موتورهای جستجو بهینه کنید و با توجه به این که گوگل یکسری الگوریتم های مختلفی را در جستجوی خود به کار برده است شما باید بتوانید این الگوریتم را بشناسید و طبق اصول آن رفتار کنید تا بتوانید در یک مدت زمان کوتاهی رتبه سایت خودتان را بالا ببرید و در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. از مهم‌ترین چیزهایی که به شما کمک می کند تا در صفحه اول گوگل و در 10 جستجوی اول باشید این است که بازاریابی محتوای خوبی انجام دهید و سئو سایت شما مناسب باشد و همه تکنیک های لازم برای آن انجام شده باشد.

 

روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 

 تکنیک های  طلایی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 انتخاب اسم دامنه وب سایت

 یکی از مواردی که در قرار گرفتن لینک وب سایت شما در صفحه اول گوگل می تواند تاثیر مثبت زیادی داشته باشد این است که اسم دامنه سایت شما کوتاه باشد. البته سعی کنید دامنه را آنقدر کوتاه نکنید که مفهوم خود را از دست بدهد. انتخاب کلمه مناسب برای اسم دامنه می‌تواند در برندسازی شما تاثیر داشته باشد.

 

 

 متا تگ عنوان

 وقتی در حال تهیه محتوا هستید یکی از چیزهایی که مهمترین اثر را در مطلب شما دارند متاتگ ها هستند که کمک زیادی به قرار گرفتن شما در صفحه اول گوگل می کنند. پس عنوان هایی که برای مطلب خود استفاده می کنید تاثیر بسیار زیادی دارد و یکی از اولین جاهایی هم که توسط گوگل بررسی می‌شود عنوان صفحه است که شما برایش مطلب تهیه کرده‌اید و بهتر است نهایتا 30 تا 60 کاراکتر باشد و کلمات کلیدی اصلی در آن به کار رفته باشد. سعی کنید بین کلمه های کلیدی فاصله بگذارید.

 اگر عنوان را خالی بگذارید گوگل مجبور می‌شود بر اساس محتوای مطلبی که قرار داده اید یک عبارت مشخصی را حدس بزند و جایگزین آن کند.

 

روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 

 متا تگ توضیحات

 این قسمت از مطلب در صفحه سایت شما نشان داده نمی شود اما تأثیر زیادی در جایگاه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل دارد و برای اینکه بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید باید به این قسمت هم توجه ویژه ای داشته باشید و شما در این قسمت باید مشخص کنید که محتوای اصلی سایت شما در مورد چه چیزهایی است. معمولاً بین 70 تا 150 کاراکتر است و اگر بیشتر از این مقدار باشد باعث می شود که روی رتبه شما تاثیر خوبی نداشه باشد. سعی کنید در قسمت توضیحات کلمه اصلی را دوباره به کار ببرید زیرا این کار تاثیر مثبتی خواهد داشت.

 

 

 متا تگ عنوان H1

عنوان اصلی باید با این تگ مشخص شود و در قسمت بالای محتوای صفحه مشخص شود یعنی عنوان مقاله شما با این ابعاد نمایش داده می‌شود و باید با متاتگ عنوان متفاوت باشد ولی باید کلمه کلیدی هم در آن وجود داشته باشد.

 دقت داشته باشید که شما مجاز هستید فقط یک بار در کل صفحه از این تگ استفاده کنید و برای بقیه زیر عنوان ها بهتر است از تگ های h2و h3 استفاده کنید.

 در واقع وقتی که شما تگ h1 را برای مطلب مشخص می کنید گوگل متوجه می شود که محتوای سایت شما درباره چه مطلبی است و اگر این قسمت را خالی بگذارید گوگل بر اساس موتور جستجوی خود حدس می‌زند که آن کلمه چه چیزی خواهد بود.

 

روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 

 

 کلمات کلیدی داخل متن

 یکی از مهمترین مواردی که باعث می‌شود رتبه سایت شما ارتقاء پیدا کند و جزو 10 لینک اصلی در صفحه اول گوگل باشید این است که از کلمه های کلیدی مناسب در متن خود استفاده کنید و همچنین محتوایی که برای سایت خود انتخاب می کنید باید حاوی کلمه های کلیدی باشد ولی اگر بیش از حد از این کلمات استفاده کنید گوگل شما را جریمه می‌کند و اگر خیلی هم از آنها کم استفاده کنید تاثیری در رتبه شما و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نخواهد داشت.

 

 بهتر است محتوایی که برای مطلب انتخاب می‌کنید حداقل 500 کاراکتر باشد و اگر کمتر از 500 کاراکتر باشد گوگل آن را به عنوان یک مقاله در نظر نخواهد گرفت و بهتر است کاراکترها 1200 تا 1600 تا باشد و هر چه کلمه های کلیدی در پاراگراف اول بیشتر استفاده شود برای ارزش مطلب شما بهتر است.

 

روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 

 تگ ALT برای عکس ها

 تگ ALT و توضیحات به گوگل برای جستجوی عکس ها کمک می کند و اگر در قسمت عکس های گوگل مطلبی جستجو شود شما این شانس را دارید که عکس هایی که در وب سایت خود استفاده کرده اید در این قسمت نشان داده شود. بهتر است محتوایی که برای عکس ها انتخاب می کنید متناسب با موضوع سایت شما باشد تا حتی وقتی عکس بارگذاری نشده باشد این کلمه نشان داده شود.

 

 

 لینک های داخلی

 لینک ها به طور کلی در دو دسته داخلی و خارجی قرار می گیرند که لینک های داخلی آنهایی هستند که باعث اتصال صفحات مختلف سایت شما می شوند و صفحات مرتبط را به هم متصل می کنند و بهتر است انکر تکست لینک های داخلی کلمه کلیدی صفحه مورد نظر باشد و ارتباط محتوایی وجود داشته باشد. این کار باعث می شود کاربران خیلی راحت تر در سایت شما گشت و گذار کنند و تاثیر مثبتی روی آنها داشته باشد.

 

 لینک های خارجی

 همانطور که گفتیم لینک ها در دو دسته داخلی و خارجی هستند و لینک های خارجی در واقع لینکی هست که از سایت شما به بقیه سایت ها منتقل می شود و تأثیر این لینک ها برای صفحه گوگل مهم تر از لینک های داخلی است مخصوصا اگر از شبکه های اجتماعی باشد. هرچه محتوای شما بهتر باشد خیلی راحت تر می توانید لینک های خارجی دریافت کنید.

 

روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 

 

 سرعت سایت

 از جمله مسائلی که باعث می شود کاربران در سایت شما ماندگاری بیشتری داشته باشند و از مطالب آن لذت ببرند این است که سرعت سایت شما در محدوده مناسب قرار داشته باشد و این قضیه به شما کمک می کند که جزو صفحات اول گوگل باشید. وقتی همه موارد به خوبی رعایت شده باشند و سرعت بارگذاری سایت خوب باشد نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

 نقشه سایت

 بهتر است شما سایت خودتان را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و فقط با وجود نقشه سایت مشخص است که این قضیه بهتر انجام می‌شود پس باید نقشه سایت شما خیلی خوانا و به روز باشد و وضوح کافی را داشته باشد و اگر در سایت تغییر ایجاد می‌کنید خیلی زود در فایل سایت مپ آن را به روز کنید و این کار باعث می‌شود موتورهای جستجو بهتر بتوانند سایت شما را جستجو کنند و به قرار گرفتن شما در صفحه اول گوگل کمک زیادی خواهد کرد.

 

روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 1,086
  • بازدید کلی : 7,630