loading...
توسعه 360
amir بازدید : 37 یکشنبه 10 شهریور 1398 نظرات (0)

در بین کسانی که از اپلیکیشن ها برای بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند، آنهایی توانسته اند در زمینه بازاریابی موفق تر عمل کنند که توانسته اند رفتار کاربران را پیش بینی کنند و یک الگوی ثابت برای آن به دست بیاورند.

 به طور مثال متوجه شوند که در چه ساعت هایی مصرف اپلیکیشن ها اوج می گیرد و استفاده کاربران از آنها در چه ساعت هایی بیشتر است.

 خیلی از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مدیریت مناسبی برای زمانبندی اپلیکیشن‌ها ندارند ولی اگر بتوانند روی زمان به صورت هدفمند کار کنند و تبلیغات خود را در ساعات اوج مصرف کاربران انجام دهند متوجه تأثیر چشمگیر آن خواهند شد.

 

پس اگر در زمینه کار با اپلیکیشن هستید و با استفاده از اپلیکیشن ها کسب و کار خود را رونق می دهید سعی کنید زمان طلایی اپلیکیشن خودتان را پیدا کنید و بیشتر این تبلیغات و فعالیت ها را در آن زمان ها انجام دهید.

 در طول شبانه روز بیشترین ساعتی که ساعت اوج مصرف به حساب می آید و کاربران زیادی از اپلیکیشن آنها بازدید می کنند ساعت 8 شب است و در واقع اوج مصرف کاربران در اپلیکیشن‌های مختلف ساعت 8 شب می باشد.

 

ساعت های اوج مصرف اپلیکیشن ها و تاثیر روی موفقیت آن ها

 

در بیشتر موارد مردم بازدید خود را از اپلیکیشن ها در هنگام صبح انجام می دهند و در میانه روز این بازدید ها کمتر می شود چون معمولاً در ساعت های کاری مشغول کار هستند و نمی توانند خیلی در فضای مجازی باشند و بعد که استراحت کردند در ساعت‌های غروب و شب بازدید ها زیادتر شده و باز از ساعت 10 شب به بعد این میزان مصرف کمتر می شود.

 

 همانطور که گفتیم بعضی از اپلیکیشن‌ها ساعت اوج خود را در صبح مشاهده می‌کنند که بیشتر آنها شامل اپلیکیشن های مربوط به آب و هوا و حمل و نقل و اخبار هست که معمولا در آغاز شروع یک روز مردم تمایل دارند از وضعیت ترافیک و سرخط خبرها و همچنین آب و هوا مطلع باشند تا بتوانند برای روز خود برنامه ریزی انجام دهند.

 

ساعت های اوج مصرف اپلیکیشن ها و تاثیر روی موفقیت آن ها

 

 به غیر از این مواردی که گفته شد از بقیه اپلیکیشن ها در طول روز با یک نرخ مشخصی استفاده صورت می گیرد و برای کسب و کارها هم نوسان ترافیک کاربر در آنها بیشتر می‌شود.

 

اپلیکیشن های موسیقی

جالب است بدانید که اپلیکیشن های موسیقی جزو آن دسته از اپلیکیشن هایی هستند که به صورت مداوم و پیوسته استفاده می شوند و مردم همزمان با کارهای مختلفی که در روز انجام می دهند از موسیقی استفاده می کنند.

 

ساعت های اوج مصرف اپلیکیشن ها و تاثیر روی موفقیت آن ها

 

اپلیکیشن های مالی

 اپلیکیشن های مالی و کسب و کارها معمولاً در ساعت های اداری خیلی پر رفت و آمد هستند و همچنین در ساعت های عصر و غروب نرخ استفاده از آنها بیشتر می شود یعنی مردم حتی با استفاده از گوشی های خود مسائل کاری را دنبال می کنند.

 

اپلیکیشن های اجتماعی و سرگرمی

دسته دیگری مربوط به اپلیکیشن های اجتماعی و شبکه های اجتماعی و سرگرمی هستند که در نیمه شب بیشتر از همه از آنها استفاده می شود. در مورد بازی و سرگرمی ها که حتی از آخر شب تا صبح هم بعضی از کاربران از آن استفاده می کنند. فیلم های دیگری که از آنها نام بردیم در طول شب تا صبح معمولا بازدید خاصی ندارد و اپلیکیشن های سرگرمی هستند که بیشترین مصرف را در این ساعت ها دارند.

 

ساعت های اوج مصرف اپلیکیشن ها و تاثیر روی موفقیت آن ها

 

 شاید خیلی از افراد تصور کنند که دانستن این واقعیت ها در مورد اپلیکیشن ها کمک خاصی به آنها نمی کند و توجهی به آن ندارند اما اگر شما مدیر محصول ها و بازاریابی اپلیکیشن باشید و کسب و کاری در دست داشته باشید متوجه می شوید این ساعت ها چقدر می توانند در عملکرد شما تاثیرگذار باشد و اگر شما در زمینه کسب و کار خودتان این ساعت ها را در نظر بگیرید و در ساعت های اوج مصرف هر اپلیکیشن تبلیغات خود را انجام دهید می توانید کاربرهای بسیار بیشتری را جذب خود کنید و با این کار نرخ کلیک شما هم افزایش پیدا می‌کند و بودجه زیادی به سمت شما روانه می شود.

 همیشه به این نکته دقت کنید که در بین این همه رقبای مختلف تنها رعایت تمامی قوانین به صورت جز به جز هست که باعث مزیت شما نسبت به بقیه می‌شود و کار شما را نسبت به بقیه برجسته تر می کند.

 

ساعت های اوج مصرف اپلیکیشن ها و تاثیر روی موفقیت آن ها

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,083
  • بازدید کلی : 7,627