loading...
توسعه 360
amir بازدید : 47 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

همانطور که در دنیا واقعی پس از شروع یک کسب و کار باید تبلیغات یا فعالیت های دیگری برای جذب مشتری، افزایش میزان فروش و معرفی محصولات خود انجام داد.

در دنیای اینترنت هم هر سایت یا فروشگاه اینترنتی باید برای جذب مشتری، معرفی برند خود و افزایش فروش فعالیت هایی را انجام دهد. که در ذیل برخی از آنها را برای شما معرفی می کنیم.

 

آموزش استارت آپ         آموزش دیجیتال مارکتینگ          آموزش طراحی سایت           آموزش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی    روش های جذب مشتری 

 

زیبایی و طراحی ساده

وقتی شخصی برای خرید به سایت شما مراجعه می کند اولین چیزی که به چشم او می آید طراحی و ظاهر سایت است پس باید سایت، طراحی زیبایی داشته باشد تا مخاطب جذب آن شود.

پس از آن سادگی سایت برای مخاطب مهم خواهد بود. مخاطب پس از ورود باید بتواند محصولات مورد نظر خود را جستجو کند، از ویژگی های آنها مطلع شود و حتی آنها را با یکدیگر مقایسه کند.

پس از آن خرید از سایت باید آسان و سریع و با کمترین کلیک انجام شود تا مخاطب سریع به مقصود برسد و سردرگم نشود.

امنیت سایت های فروشگاهی به علت اینکه مردم شماره کارت و رمز خود را در آنها وارد می کنند بسیار اهمیت داشته و باید بالاترین امنیت ممکن را داشته باشد.

 

بهینه سازی سایت

وقتی شما فروشگاه اینترنتی را طراحی می کنید باید برای سایت خود رتبه کسب کنید. این کار به طور مستقیم بر جذب مشتری تاثیر می گذارد چرا که وقتی شما نکات سئو را رعایت کرده و سایت خود را به صورت اصولی بهینه سازی کنید، سایت شما در رتبه های بالا گوگل قرار می گیرد در نتیجه کاربر در زمان جستجو به سایت شما مراجعه می کند.

 

جذب مشتری برای سایت های فروشگاهی

 

شبکه های اجتماعی

این روزها اکثر مردم در شبکه های اجتماعی فعال هستند از این رو شما می توانید برای جذب مخاطب از این شبکه ها استفاده کنید به این صورت که صفحه ای را برای فروشگاه خود ایجاد کنید و در آن مطالب مفیدی مربوط به تخصص خود را نشر دهید.

شما می توانید در خلال مطالب مفید محصولات و سایت خود را نیز به مخاطب معرفی کنید.

همچنین می توانید با تبلیغ محصولات و سایت خود در پیج های پر مخاطب شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام مخاطبان زیادی را جذب کنید.

 

محتوا مفید

با وجودی که تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی باعث افزایش مخاطب می شود و برای سایت شما مفید است.

اما از تولید محتوا موثر برای سایت خود غافل نشوید. محتوا مخاطبان زیادی را برای شما جذب خواهد کرد به شرطی که محتوا قوی و مفیدی تولید کنید تا به سوالات و نیازهای مخاطب پاسخ دهید.

 

جذب مشتری برای سایت های فروشگاهی

 

تبلیغات مناسب

تبلیغات سایت خود را باید با فکر و هدفمند انجام دهید. این تبلیغات هستند که باعث جذب مخاطب می شوند تبلیغات باید به صورتی باشد که مخاطب پس از دیدن تبلیغ ترغیب به بازدید از سایت شما شود.

شعار تبلیغاتی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. شعار تبلیغاتی باید در تمام آگهی های تبلیغاتی استفاده شود پس سعی کنید شعاری انتخاب کنید که آسان بوده و در ذهن مخاطب ماندگار شود.

از جملات، عبارات و تصاویر قدرتمند استفاده کنید. این جملات و تصاویر قدرتمند تاثیر مستقیمی بر مخاطب خواهد گذاشت.

از ایمیل برای تبلیغات استفاده کنید یک آگهی موثر تهیه کنید و از شرکت های مربوط به تبلیغات بخواهید آن را در زمان مناسب برای افراد ارسال کنند.

بنرهای تبلیغاتی نیز گزینه خوبی برای تبلیغات سایت شما هستند. بهتر است تبلیغات بنری خود را به سایت هایی بسپارید که موضوع آنها با موضوع سایت شما شباهت دارند.

 

رضایت مشتری

مهمترین اصل در کار فروش کسب رضایت مشتری است. شما باید مشتری را راضی نگه دارید. به سوالات او در اسرع وقت و به صورت جامع و کامل پاسخ دهید تا نیازهای او را رفع کنید.

همچنین محصولات سایت شما باید دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب باشند تا مشتریان از خرید خود راضی بوده و دوباره برای خرید به سایت شما مراجعه کنند.

 

جذب مشتری برای سایت های فروشگاهی

 

هدایا و تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید

سعی کنید به مناسبت های مختلف برای برخی از محصولات خود تخفیفاتی را در نظر بگیرید.

یا حتی به مشتریان خود خدماتی را به صورت رایگان ارائه دهید، خدماتی مثل مشاوره رایگان در مورد برخی محصولات یا ارسال رایگان محصولات. این موضوعات باعث جذب مخاطب می شوند و در همه جای دنیا مردم از خدمات رایگان یا محصولات با تخفیف بیشتر استقبال می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,265
  • بازدید کلی : 7,809