loading...
توسعه 360
amir بازدید : 53 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

اینترنت فضایی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند در آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از این رو افراد هر روز بیش از پیش به سمت اینترنت جذب شده و تعداد استفاده کنندگان از فضا مجازی دائما در حال افزایش است.

فروشندگان و به طور کلی کسانی که خدمتی به مردم ارائه می دهند می توانند با حضور فعال در این فضا و برقراری ارتباط با دیگران، محصول و خدمت خود را معرفی کرده و مشتری جذب کنند.

مهم ترین چیزی که افراد برای معرفی محصول و خدمات خود به آن نیاز دارند یک وب سایت حرفه ای است. یک وب سایت خوب از یک طرف در زمینه معرفی محصول و جذب مشتری کمک شایانی به شرکت ها و برندهای مختلف می کند و از طرف دیگر باعث می شود بتوانید در این بازار بزرگ با شرکت های ملی و حتی جهانی رقابت کنید.

 

استارت آپ           بازاریابی اینترنتی               طراحی سایت          طراحی سایت

 

در واقع اینترنت برای فروشندگان و شرکت های مختلف حکم یک بازار مجازی را دارد که در آن برای جذب مشتری و افزایش رونق کار خود به یک سایت احتیاج دارند.

اما ساخت یک سایت به خودی خود کافی نبوده و داشتن یک سایت در اینترنت فروش و رونق کاری شما را تضمین نمی کند بلکه شما باید برای فروش و رونق کسب و کار خود سایتی داشته باشید که مواردی از قبیل سئو، گرافیک، مقیاس پذیری، امنیت، سادگی و سرعت را در سطحی مناسب دارا باشد تا بتواند در گوگل به رتبه مناسبی رسیده و مورد بازدید افراد قرار گیرد.

 

طراحی سایت

 

طراحی سایت یا خرید سایت آماده؟

اگر قصد حضور در فضا مجازی را دارید بهتر است از ابتدا برای اینکار درست سرمایه گذاری کنید تا در نهایت بتوانید آنگونه که می خواهید از آن بهره برداری کنید.

طراحی سایت به نسبت سایت های آماده پر هزینه تر است اما طراحی یک سایت مطابق با فعالیت و انتظارات مخاطب، به پیشرفت و رونق برند شما کمک شایانی می کند.

یک طراحی سایت خوب باید ویژگی های مختلفی از جمله امنیت و سرعت بالا، گرافیک جذاب، محتوا مناسب و از همه مهم تر سئو مناسب را داشته باشد. همه این ویژگی ها در نهایت باید منجر به افزایش نرخ تبدیل سایت شوند، منظور از افزایش نرخ تبدیل این است که باید نسبت کسانی که از سایت شما خرید کرده یا از خدماتتان استفاده می کنند از کسانی که فقط سایت را مشاهده می نمایند بیشتر باشد. در واقع بازدیدکنندگان سایت شما باید به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند.

موضوع مهم دیگری که باید توسط طراح سایت در نظر گرفته شود این است که یک سایت باید در مقیاس های مختلف جذابیت و سرعت و کارایی خود را حفظ کند به طوری که مخاطب چه با موبایل چه با کامپیوتر آن را بازدید کرد بتواند به راحتی به مقصود خود برسد.

همچنین یک سایت خوب سایتی است که در تمام مرورگرها مثل فایرفاکس، کروم و ... باز شود.

یک طراح سایت حرفه ای با رعایت تمام اصول طراحی و با در نظر گرفتن ویژگی هایی که در بالا ذکر شد تمام تلاش خود را می کند تا سایتی جذاب با کاربری آسان برای مخاطب تهیه کند.

 

طراحی سایت

 

محتوا سایت

طراحی سایت خوب پایان کار نیست یک سایت خوب علاوه بر طراحی خوب نیازمند محتوا کامل و جامعی است که پاسخگو تمام سوالات و نیازهای مخاطب باشد و بتواند اعتماد مخاطب را بدست آورد.

 

بهینه سازی سایت

حال فرض می کنیم که شما بهترین سایت در زمینه طراحی و محتوا را در اختیار دارید. در این زمان شما باید نکات مربوط به سئو را رعایت و سایت را به گونه ای بهینه سازی کنید تا بتوانید در گوگل رتبه کسب کرده و در صفحه نخست گوگل نمایش داده شوید.

در این صورت سایت شما روزانه ترافیک زیادی دریافت کرده و افراد زیادی از سایت شما بازدید خواهند کرد.

بازدید افراد از سایت به خودی خود کافی نیست، این افراد باید تبدیل به مشتریان و طرفداران سایت شوند.

این کار از طریق نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) انجام می شود.

برای بالا بردن نرخ تبدیل باید نوع تفکر، سوالات و نیازهای مخاطب شناسایی شود تا سایت بر این اساس چیده و مرتب گردد.

 

سایت چند زبانه

اگر قصد دارید در زمینه بین المللی هم فعالیت داشته و بازار هدف خود را به دیگر کشور ها هم گسترش دهید باید سایت خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید تا هر شخصی با هر زبانی و از هر جای دنیا بتواند از سایت شما استفاده کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 1,249
  • بازدید کلی : 7,793