loading...
توسعه 360
amir بازدید : 38 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

از آنجایی که اطلاع از اخبار برای مردم اهمیت فراوانی دارد، روزانه آدم های زیادی در اینترنت در مورد اخبار روز جستجو کرده و به سایت های خبری مراجعه می کنند. بنابراین می توان گفت که سایت های خبری جز سایت های پر مخاطب قرار می گیرند.

اما صرف داشتن و طراحی یک سایت خبری کافی نبوده و نکات زیادی باید در طراحی یک سایت رعایت شود، تا آن سایت پیشرفت کرده و جز سایت های پر بیننده قرار گیرد.

 

استارت آپ               بازاریابی اینترنتی            طراحی سایت         طراحی سایت خبری             طراحی سایت خبری

 

 

محتوا سایت خبری

سایت خبری در دسته سایت های محتوایی قرار می گیرد پس اول از همه محتوا سایت باید مفید و صادقانه باشد. نشر اخبار کذب یا شایعات از محبوبیت سایت کم می کند. همچنین باید سایت طوری طراحی شود که بتوان برای نشر اخبار از تصویر و کلیپ هم استفاده کرد.

یکی از موارد مهم در سایت های خبری وجود تاریخ در بالا صفحه هر خبر است که نشان می دهد این خبر در چه تاریخ و چه ساعتی در سایت آپلود شده است.

 

طراحی سایت خبری

اینگونه سایت ها باید در ساده ترین حالت ممکن طراحی شوند تا مخاطب با کمترین کلیک به موضوع مورد علاقه خود و اخبار مرتبط به آن دست پیدا کند.

سرعت لود صفحات این سایت هم از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین امنیت سایت باید بالا باشد تا از هر گونه نفوذی در امان باشد.

از آنجایی که اکثر کاربران با موبایل یا تبلت های هوشمند خود در دنیای اینترنت جستجو می کنند باید سایت را به صورت واکنش گرا طراحی کنیم. منظور از واکنش گرا این است که سایت باید در اندازه های مختلف باز شده و برای عموم کسانی که با گوشی یا تبلت هوشمند جستجو می کنند قابل استفاده باشد.

همچنین باید در سایت بخشی را برای عضویت کاربران مشخص کنیم تا بتوانند در سایت عضو شده و اخبار مورد علاقه شان را از طریق ایمیل دریافت کنند، علاوه بر آن می توانند در سایت نظر خود را ثبت کنند.

در سایت های خبری افراد زیادی هستند که به عنوان ادمین سایت مطالب را بارگذاری می کنند با توجه به حوزه کاری هر یک از آنها باید دسترسی آنها را به حوزه کاریشان محدود کنیم تا به قسمت های دیگر سایت دسترسی نداشته باشند. اما مدیر سایت کسی است که به همه این قسمت ها دسترسی داشته و نظارت دارد.

 

طراحی سایت خبری

 

سئو و بهینه سازی سایت خبری

فرقی نمی کند که سایت شما خبری، فروشگاهی یا تبلیغاتی باشد در هر صورت مهم ترین قسمت سایت مربوط به سئو و بهینه سازی آن است.

شما برای موفقیت سایتتان باید سایت را اصولی بهینه سازی کنید. انجام بهینه سازی برای سایت باعث می شود سایت شما در گوگل رتبه بالا کسب کرده و در صفحه اول گوگل قرار گیرد.

از آنجایی که مردم معمولا فقط از سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند بازدید می کنند پس با حضور در صفحه اول گوگل می توانید مخاطبین زیادی را جذب کنید.

البته رعایت تمام نکاتی که در بالا ذکر کردیم برای موفقیت سایت ضروری است و با نبود هر یک از موارد گفته شده سایت نمی تواند آن طور که باید در اینترنت مطرح شود.

 

امکانات سایت خبری

مدیریت اخبار

نوشتن، ویرایش و حذف خبر شامل:

تیتر خبر

روتیتر و زیر تیتر

لید خبر

انتخاب سرویس های خبری

انتخاب تگ مرتبط

تعیین وضعیت انتشار

تعیین نوع خبر

تعیین زمان انتشار

درج تصویر برای اخبار

مدیریت اخبار تصویری و آپلود تصاویر نامحدود

مدیریت اخبار چند رسانه ای

انتخاب نوع نمایش اخبار

مدیریت سرویس های خبری

ایجاد سرویس های خبری به تعداد نامحدود در دو سطح

مدیریت درج اخبار در سرویس های خبری

نمایش اخبار مرتبط در سرویس های خبری

تعریف سطح دسترسی برای کاربران در بخش های مختلف

مدیریت آرشیو اخبار

نمایش اخبار پر بازدید برای ادمین سایت

مدیریت گزارشات

قابلیت ساخت پروفایل کاربری

ارسال اخبار مهم برای کاربران سایت در زمینه مورد علاقه شان

amir بازدید : 38 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

بسیاری از افرادی که در یک کسب و کار اینترنتی وارد می شوند و می خواهند بازاریابی اینترنتی انجام دهند، برای انتشار مطالب خود و فروش محصولاتشان از وب سایت های مختلف و یا اپلیکیشن های موبایل استفاده می کنند. اگر تصمیم گرفتید برای رونق کسب و کار خود و انتشار مطالبتان یک اپلیکیشن موبایل را طراحی کنید و بسازید لازم است که یک سری اطلاعات را در این زمینه داشته باشید و بعد اقدام به ساخت اپلیکیشن کنید.

 

آموزش استارت آپ         آموزش دیجیتال مارکتینگ            طراحی اپلیکیشن موبایل 

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

برای این که اپلیکیشن موبایلی را به صورت تخصصی بسازید باید اول از همه هدف خود را مشخص کنید و پاسخ به یکسری سوال ها را بدانید تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری در این زمینه داشته باشید زیرا با یک راه روشن شما به صورت هدفمند تر کار را انجام می دهید و سرعت عمل بیشتری خواهید داشت.

 

گام اول: تعیین هدف

 اول باید از خود بپرسید که این اپلیکیشن قرار است چه کاری انجام دهد و چطور قرار است که نظر کاربران و مخاطبان شما را جلب کند و دیگر اینکه این اپلیکیشن قرار است چه مشکلاتی را از افراد مختلف حل کند و چگونه کار و زندگی را برای مردم راحت تر کند و در آخر باید بدانید که چگونه می‌خواهید این اپلیکیشن را به بازار عرضه کنید؟

 وقتی که شما نتوانید اهداف کار خود را به روشنی مشخص کنید و پاسخ درستی به این سوالات بدهید نمی توانید وارد این مسیر شوید و اگر هم وارد شوید در نیمه‌های راه متوقف خواهید شد.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 گام دوم: طراحی ایده ها

 بعد از اینکه همه اهداف خودتان را مشخص کردید و به سوالاتی که مطرح شد پاسخ دادید و به جواب روشن و راه مشخص رسیدید طرح هایی که در ذهن خود دارید را طراحی کنید و هر چیزی که در ذهنتان است را روی کاغذ پیاده کنید.

 یعنی حتی مشخص کنید که قرار است از تبلیغات داخل اپلیکیشن استفاده کنید یا نه و قرار است این برنامه به صورت رایگان باشد یا پولی باشد و یا نحوه پرداخت به صورت درون برنامه خواهد بود و غیره و همه این موارد را طراحی کنید و به یک نتیجه مشخص برسید.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 گام سوم تحقیق و جستجوی موشکافانه در مورد موضوع

 حالا دیگر می توانید به سراغ کامپیوتر خود بروید و همه ایده هایی که در مورد اپلیکیشن خود دارید را در اینترنت جستجو کنید و در کنار آن یک سری ایده هم از اینترنت بگیرید تا با ترکیب آن ها بتوانید ایده پردازی های خوبی را ارائه دهید.

 ممکن است با خودتان بگویید که جستجو در این زمینه باعث می‌شود که شما کپی برداری از یکی از کارهای دیگران داشته باشید اما اینطور نیست و باید به این نکته دقت داشته باشید که ممکن است که با همین جستجو متوجه شوید چیزی که از دید شما یک ایده و نظریه ناب بوده قبلاً توسط یک شخص دیگری انجام شده و همه زحمت های شما در این راه بی نتیجه خواهد ماند.

 

 ممکن است بعضی از افراد بدون اینکه تحقیق کامل انجام دهند یک راهی را بروند که قبلا یکی شخص دیگری آن را رفته است. در این روش ممکن است دو اتفاق بیفتد یا اینکه آن فرد در نهایت شکست می خورد و از دور کنار می‌رود و یا این که از رقیب پیشی می‌گیرد و جایگاه خودش را ثابت میکند.

 اما بهترین راهکاری که می توانید در مسیر خود داشته باشید این است که ایده های خودتان را در اینترنت جستجو کنید و مطمئن شوید که کاری که می خواهید انجام دهید منحصر به فرد است و اولین کسی که قرار است این کار را انجام دهد خود شما هستید تا بعدا دچار مشکلات کپی‌رایت و غیره هم نشوید.

 در مرحله آخر باید تمرکز شما روی فروش و بازاریابی باشد و علاوه بر این که یک اپلیکیشن به خوبی طراحی می شود و محتوای با کیفیتی دارد باید وقت و انرژی برای آن بگذارید و مشخص کنید که قرار است چطور از این اپلیکیشن کسب درآمد داشته باشید و بازار هدف شما کدام یکی از گروه‌های انسانی هستند؟ آیا بازار هدف شما مختص نوجوانان میباشد یا کودکان و یا هر گروه دیگری. با این کار شما خیلی بهتر می توانید مسیر خود را مشخص کنید.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

گام چهارم: استفاده از WIREFRAME

 در این قسمت قرار است که یک راهنمای تصویری از اپلیکیشن خودتان طراحی کنید که کاملا گویا باشد که همه ایده های شما به صورت ملموس به خود شما و مخاطبان تان منتقل شود و برای این کار می توانید از یک سری سایت هایی کمک بگیرید که در این راه شما را راهنمایی خواهند کرد. (مانند https://wireframe.cc وhttp://visio.microsoft.com/ )

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 گام پنجم: تعیین BACK END اپلیکیشن

 در این مرحله همه سرور ها و نمودارهای داده هایتان و همچنین API سایت تان را مشخص کنید. در ضمن باید بدانید که این نمودارها کاملاً باید واضح باشند چون قرار است که در طول دوره پروژه از این نمودارها به عنوان دستورالعمل استفاده شود.

 

 

 گام ششم: بررسی مدل

 بهتر است قبل از اینکه اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کنید یک نسخه اولیه و پیش نمایش را در اختیار نزدیکان خودتان مثل خانواده یا دوستان قرار دهید تا آنها از آن استفاده کنند و اگر نقطه ضعفی در اپلیکیشن شما وجود داشت به شما گوشزد کنند و شما بتوانید آن را نسخه تکمیل تر و بهبود یافته به بازار عرضه کنید.

 وقتی که انجام یک کار حرفه ای به عهده شما است دنبال تایید گرفتن از دیگران و تعریف و تمجیدهای بی‌پایه و اساس نباشید و بیشتر روی نظر افرادی که از شما انتقاد می‌کنند حساب کنید زیرا نظر آنها باعث می‌شود که شما کار بی نقص تر و با کیفیت تری را عرضه کنید.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 گام هفتم: ساختن اپلیکیشن

 در این مرحله دیگر شما می توانید اپلیکیشن خودتان را بسازید و تمام مراحل مورد نیاز برای ساخت اپلیکیشن را آغاز کنید. همچنین باید پایگاه ها و پایگاه های داده را تنظیم کنید و یادتان باشد که نکاتی که اطرافیان شما به عنوان نقص یا مزیت به شما گفته بودند در ساخت اپلیکیشن لحاظ کنید تا بتوانید یک اپلیکیشن بهتری را عرضه کنید.

 

 

 گام هشتم: ایجاد رابط‌های کاربری مناسب

 بهتر است در این مرحله کسی که طراحی اپلیکیشن را بر عهده دارد رابط گرافیکی اپلیکیشن را به خوبی طراحی کند چون این رابط کاربری یک قسمت خیلی مهم از اپلیکیشن‌ها است و باید طوری باشد که بیننده با دیدن آن جذب شود و باید سلیقه بازار هدف هم در این مسیر در نظر گرفته شود و فقط به سلیقه شخصی خودتان در این گام دقت نکنید و باید ببینید کسانی که مخاطب شما هستند چه چیزی را می پسندد؟

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 گام نهم: امتحان اپلیکیشن

 بهتر است در این مرحله شما اپلیکیشنی را که ساخته اید از هر نظر بررسی کنید و تست کنید تا ببینید که آیا از نظر ساختار و رابط کاربری آن چیزی که مدنظر شما بوده در اپلیکیشن استفاده شده است یا خیر؟ شما باید همین تست هایی که به ذهنتان می رسد را انجام دهید تا در نهایت متوجه شوید که همه قسمت های مختلف اپلیکیشن به خوبی کار می کنند یا نه.

 

 یکسری بسترهایی برای تست اپلیکیشن ها وجود دارد که از جمله آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که این ها به شما کمک می کنند که لایه ها، تعاملات و طراحی اپلیکیشنی که در دست داشتید را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آن را پیدا کنید تا اطمینان بیشتری در مورد کار خود پیدا کنید.

  • Pixate
  • Proto.io

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 گام دهم: اصلاح و تنظیم اپلیکیشن ها

 تا این مرحله باید شما توانسته باشید که شکل کامل اپلیکیشن خود را پیدا کنید و حالا که خیالتان از بابت یکی از عظیم ترین قسمت های طراحی اپلیکیشن راحت شده بهتر است که برگردید و یک بار دیگر همه مراحل را چک کنید و ببینید اگر جایی نیاز به تنظیمات بیشتر و یا اصلاحاتی دارد آنها را انجام دهید و تا جایی که می‌توانید یک اپلیکیشن بی‌نقص را عرضه کنید.

 

 

 گام یازدهم: تست نسخه بتا

 باید برنامه شما در یک محیط واقعی تری تست شود تا بتوانید عملکرد آن را بررسی کنید و شما خیلی راحت می توانید این اپلیکیشن را در دستگاه های مختلف تست کنید. مثلا اگر اپلیکیشن اندروید طراحی کرده اید می توانید روی یک گوشی اندرویدی آن را نصب کنید و بررسی کنید که آیا عملکرد آن درست بوده است یا نه و یا اگر اپلیکیشنی که طراحی کرده اید ios بوده لازم است که از پلت فرم به اسم تست فلایت (TestFlight) استفاده کنید.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 گام دوازدهم: انتشار اپلیکیشن

  حالا که تا به حال تمام مراحلی که گفته بودیم را مو به مو انجام دادید و با دقت اپلیکیشن را ساختید، وقت آن رسیده که این اپلیکیشن را منتشر کنید و منتظر بازخوردهای آن باشید.

 شما می توانید خیلی راحت یک فروشگاه اندرویدی را برای عرضه اپلیکیشن خود انتخاب کنید و با این کار خیلی زود اپلیکیشن شما در گوگل پلی قرار می گیرد و یا اینکه در فروشگاه های اپل منتشر می شود و افرادی که خواهان آن باشند می توانند آن را دانلود کنند و نصب کنند و از آن استفاده کنند.

 البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر هنوز هم اطمینان کامل را در مورد اپلیکیشن خود ندارید و نگران هستید که این اپلیکیشن روی دستگاه‌های مختلف چه پاسخی بدهد می توانید آن را در Pre-Apps منتشر کنید تا متوجه شوید که اپلیکیشن شما تا چه حد با بقیه دستگاه ها سازگاری دارد.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 گام آخر: بازاریابی اپلیکیشن

 وقتی همه مراحل انجام شد و اپلیکیشن ها منتشر شد هنوز کار شما تمام نشده زیرا قرار بود این اپلیکیشن یک هدف را دنبال کند و برای طراحی و ساخت آن هزینه مصرف شده و این هزینه ها باید یک جایی برگردد و همه این کارها وقتی انجام می‌شود که شما توانسته باشید بازاریابی خوبی را برای اپلیکیشن خود انجام داده باشید و آن را به سود رسانی سوق دهید و هر چه بتوانید بازاریابی را بهتر انجام دهید و اپلیکیشن های خود را بهتر بفروشید می‌توانید بازخورد بهتری ببینید. انجام تحقیقات بازاریابی هم در این راه کمک های زیادی به شما خواهد کرد.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

amir بازدید : 52 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

دیجیتال مارکتینگ شامل زیر مجموعه های مختلفی است که یکی از  مهم ترین آن ها بازاریابی محتوا است که تصمیم داریم در این مقاله به طور مفصل در این مورد صحبت کنیم. با پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سمت عصر دیجیتال بازاریابی محتوا مفهوم خاصی پیدا کرده است و به یک وسیله پر قدرت و یک رشته قابل توجه تبدیل شده و کسانی که در زمینه های دیجیتال فعال هستند به این بازاریابی محتوا توجه ویژه‌ای دارند.

 

استارت آپ               بازاریابی اینترنتی              بازاریابی محتوا           بازاریابی محتوا 

 

بازاریابی محتوا

 

 تعریف بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا با بازاریابی فضای مدیریت متفاوت است و وقتی اسم مارکتینگ به میان میاید صحبت از فروش است. خیلی از افرادی که پا به این زمینه گذاشتند بعد از مدتی که حرفه ای تر می شوند تعریف خاصی را ارائه می دهند و از دید خودشان به این موضوع نگاه می کنند.

به طور مثال اولین افرادی که در این زمینه تعریفی ارائه کردند ست گادین و جو پولیتزی بودند که هیچ کدام از آنها اصراری برای جدا کردن مفاهیم بازاریابی و فروش ندارند.

تعریف بازاریابی محتوا از دید جو پولیتزی این است که " بازاریابی محتوا فرایندی در کسب و کار است که به تولید محتوای گیرا و مجاب‌کننده و توزیع آن برای جلب توجه، جذب و درگیرکردن یک گروه مشخص هدف از مخاطبان، با هدف برانگیختن اقدام‌های سودآور در مشتریان می‌پردازد."

 

بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا بیشتر از همه روی تولید محتوای سودمند تمرکز دارد که شما با استفاده از این محتوا میتوانید مخاطبان را به سمت کار و حرفه ی خود جذب کنید تا بتوانید نهایتا یک مشتری سودآور تولید کنید.

بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت است و برای بازاریابی کسب ‌و کار شما اهمیت زیادی دارد. تمرکز اصلی در بازاریابی محتوا روی این است که رسانه ایجاد کنیم، نه اینکه رسانه‌های دیگران را اجاره کنیم و بابت آنها هزینه بپردازیم.

در حال حاضر، بیشتر از 85 درصد از برندها از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند. حدود 60 درصد از بازاریابان در سال 2017 ادعا کردند که با استفاده از بازاریابی محتوا، عملکرد موفق‌تری داشته‌اند. پیش‌بینی می‎شود که بودجه بازاریابی محتوا در سال 2019 به 300 میلیارد دلار نیز خواهد رسید. این موضوع، اهمیت و تاثیرگذاری بازاریابی محتوا را مشخص می‌کند.

 

بازاریابی محتوا

 

برای اینکه دید بازتری در مورد این مفاهیم داشته باشید، شاید بد نباشد که با چند نمونه از محتواهای قابل استفاده در بازاریابی محتوا آشنا شوید. به طور مثال کتاب یا کتابچه‌ای که توضیحاتی درباره‌ی یک محصول ارائه می‌کند نمونه ای از این مفهوم است یا مصاحبه‌ای که توضیحاتی درباره‌ی یک کتاب ارائه می‌کند و به نقد آن کتاب می‌پردازد. همچنین فیلم ویدئویی یکی از جلسات یک دوره‌ی آموزشی چند جلسه‌ای که به صورت رایگان یا با قیمت مشخص، به دیگران عرضه می‌شود زیرا در بازاریابی محتوا، تعهد نداریم که محتوای مورد استفاده برای بازاریابی را رایگان عرضه کنیم. قیمت، یک انتخاب است. یا حتی یک فیلم یا کتاب به تبلیغ یک بحث اخلاقی یا مذهبی می‌پردازد و یا پادکست هایی که یک مشاور خانواده تولید می‌کند تا مخاطبان بیشتری، نام او را بشنوند و با او به عنوان یک متخصص آشنا شوند.

پس در نظر داشته باشید که بازاریابی محتوا تنها محدود به بازاریابی با استفاده از محتوای دیجیتال نیست و حتی قبل تر از عصر دیجیتال هم وجود داشته و پیشینه ی طولانی دارد.

 

بازاریابی محتوا

 

دلایل پیشرفت و رونق بازاریابی محتوا

اگر از ابتدای صحبت ما را همراهی کرده باشید بعید نیست برایتان سوال پیش بیاید که اگر این قدمت طولانی برای بازاریابی محتوا ذکر می شود، پس چرا فقط چند سالی است که بین مردم بیشتر باب شده و موفق تر شده است؟

البته که این امر دلایلی داشته است و شما این حق را دارید که از آنها آگاهی داشته باشید.

 

بازاریابی محتوا

 

کاهش هزینه‌ی نشر محتوا

تقریبا همه ی افراد به تنهایی یا گروهی میتوانند یک ناشر باشند و مهم‌ترین هزینه‌ برای این‌ کار هم فقط ً زمان است. مثلا راه‌اندازی یک اکانت در شبکه های اجتماعی، هزینه‌‌ای ندارد و لازم است شما فقط زمان بگذارید و آن را هدایت کنید.

یا حتی راه‌اندازی یک وب‌سایت نسبت به هزینه‌ی اجاره کردن رسانه‌های سنتی (مثلاً رادیو، تلویزیون، مجله و بیلبورد) خیلی کم هزینه تر است. ولی اگر ده سال پیش تصمیم داشتید یک کلیپ تبلیغاتی یک دقیقه‌ای درباره‌ی کسب و کارتان تهیه و منتشر کنید که افراد زیادی آن را ببینند باید هزینه ی زیادی پرداخت می کردید اما امروزه این کلیپ ها را با هزینه‌ای بسیار کمتر می‌توانید برای همان صدهزارنفر نمایش دهید. البته تمام صحبت های ما در خصوص هزینه‌ی انتشار و توزیع محتوا بود و حرفی از هزینه تولید محتوا نزدیم.

 

بازاریابی محتوا

 

افزایش دسترسی به اینترنت و استفاده از کامپیوتر و موبایل

برای اینکه به این محتوا دسترسی داشته باشید و بخواهید از آن استفاده کنید باید به اینترنت، کامپیوتر، موبایل و سایر ابزارهای ارتباط دیجیتال دسترسی داشته باشید. تا چند سال پیش دسترسی مردم به این فضا خیلی خیلی کمتر از الان بود و ابزارهای بازاریابی دیجیتال خیلی محدود تر از زمان حال بود و اگر شما برای رونق کسب و کارتان، تبلیغ تلویزیونی درست نمی کردید یا در روزنامه‌های پرمخاطب آگهی منتشر نمی‌کردید نمیتوانستید مشتری زیادی به سمت خود جذب کنید. اما برعکس در زمان حال دیگر کمتر کسی به دنبال تبلیغات این چنینی است و خیلی از محصولات از طریق وب، موبایل و شبکه های اجتماعی تبلیغ می شوند.

 

بازاریابی محتوا

 

مشتری مداری برای تصمیم‌گیری و خرید

از جمله مهم ترین مواردی که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد بحث مدیریت بازاریابی است. زیرا مشتری امروز، به علت رقابتی شدن بسیاری از صنایع، در مقایسه با مشتری‌های سنتی قدیم، می‌خواهد تسلط بیشتری بر فرایند خرید محصول داشته باشد. البته این جریان فقط به مشخصات و ویژگی‌های محصول محدود نمی شود و فرایند تولید محصول هم در این حیطه قرار دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید افرادی که این محصولات را خرید میکنند تا اندازه میتوانند پیگیر و حساس باشند. مثلا برای بسیاری از خانم‌ها مهم است که محصولات آرایشی‌شان، در فرایند تولید روی حیوانات تست نشده باشد. یا برای مشتریان پوشاک، مهم است که محصولاتی که می‌خرند، توسط کودکان خردسال تولید نشده باشد.

 

بازاریابی محتوا

 

بالا رفتن هزینه ها در حوزه رسانه‌های سنتی

با وجود کاستی ها در رسانه های سنتی جالب است بدانید که در چند سال گذشته خیلی از رسانه‌های سنتی، گران‌تر از قبل شده‌اند. با این اوصاف که تاثیر آن‌ها هم به خاطر همه گیر شدن رسانه‌های جدیدتر، کمتر شده یا حداقل می‌توان با اطمینان گفت که سهم کمتری از بازار را به خود اختصاص داده‌اند پس کاملا طبیعی است که با این اوصاف بازاریابی محتوا به عنوان ابزاری تاثیر گذار و قابل ردیابی که قیمت کمی هم دارد مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشاند.

 

بازاریابی محتوا

 

نکات مهم در بازاریابی محتوا

در نهایت بهتر است بگوییم که برای بازاریابی محتوا همیشه به این عوامل توجه ویژه داشته باشید و از آن ها غافل نشوید:

  • در نوشتن محتوی از داستان‌سرایی استفاده کنید.

  • با مخاطبین و مشتری های خودتان صادق باشید و شفافیت داشته باشید.

  • اگر ممکن بود در بعضی از موقعیت‌ها از ترفند شخصی‌سازی استفاده کنید.

  • سعی کنید همیشه کیفیت را به کمیت ترجیح بدهید، هر چند داشتن هر دو آن ها با هم خیلی بهتر است.

  • هرگز از محتواهای بصری و دیداری غافل نشوید.

 

بازاریابی محتوا

 

اهداف بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به طور کلی چند هدف را دنبال می کند که به صورت خلاصه و مفید در مورد بعضی از آنها صحبت می‌کنیم. از جمله اهدافی که  بازار محتوا دنبال می کند بالا رفتن آگاهی در مورد انواع مختلف برند ها می باشد و همچنین بالا بردن اطلاعات در مورد محصول های مختلف می باشد. همچنین باعث افزایش موقعیت ها می شود و یک سیستم اعتماد و وفاداری را ایجاد می کند که در نهایت باعث افزایش فروش و جذب مشتری های دائمی می شود.

 

اهداف بازاریابی

 

مزایای بازاریابی محتوا

همانطور که گفته شد بازاریابی محتوا اهداف مختلفی دارد و در کنار این اهداف و در نتیجه آنها یک سری مزایا وجود دارد و رسیدن به این مزایا فقط با تولید محتوای با کیفیت ممکن می شود و بعد از اینکه این محتوا تولید شد باید در جاهایی که می دانید به اشتراک بگذارید.

از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افتادن نام برند شما بر سر زبان ها و جذب مشتری ها به سمت شما

  • مشتریهای دائمی و طولانی مدت

  • مشتری هایی که به شما عتماد دارند و میتوانید روی آن ها حساب کنید

  • روز به روز قدرت شما در این زمینه بیشتر می شود

  • کم کم به یک قطب حرفه ای در زمینه ی کاری خود تبدیل می شوید

  • بازدید کنندگان سایت های شما بیشتر می شود (ترافیک سایت)

  • تشویق مشتری ها به سمت خرید با تصمیم گیری های به موقع

  • ایجاد ارزش و افزایش رونق کسب و کار

 

 بازاریابی محتوا

 

نکات بازاریابی محتوا

ایجاد یک محتوای با کیفیت کار چندان ساده ای نیست زیرا باید فاکتورهای مختلفی را برای این محتوا در نظر بگیرید. محتوایی که در نهایت تولید می شود باید بتواند مخاطبان را به سمت خود جذب کند و جایگاه خودش را در بین رقبا محکم کند.

 چند نمونه از نکاتی که بهتر است برای تولید محتوا به آن دقت کنید را به صورت خلاصه نام می بریم:

  • محتوایی که در دست دارید را برای چه افرادی تولید می‌کنید؟

  • این محتوا چه سودی برای مخاطبان و مشتری های شما دارد و تصمیم دارید کدام مشکل از او را حل کنید؟

  • محتوای تولیدی شما از چه راهی قرار است از بقیه سرتر باشد و به قولی منحصربه‌ فرد باشد؟

  • این محتوا قرار است در چه فرمتی تولید ‌شود؟

  • محتوای تولیدی قرار است در کجا منتشر ‌شود؟

  • مدیریت شما برای انتشار این محتواها در فضاهای مختلف چیست؟

 

 بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

گسترش فعالیت های شبکه های اجتماعی  باعث شده است که فضای رقابتی جدیدی در بین کسب و کار ها بوجود بیاید و برای اینکه شما بتوانید در شبکه های اجتماعی کار خود را ثابت کنید باید تولید مناسب داشته باشید.

 اگر شما بتوانید تولید محتوای مناسب داشته باشید و شبکه های اجتماعی را در دست بگیرید، متوجه رونق کسب و کار خود خواهید شد، زیرا این روزها مردم برای هر نیاز ریز و درشت خود به سراغ این شبکه ها می روند و به دنبال پاسخی برای نیاز های خود می گردند.

 

تولید محتوایی که بر روی مخاطب تأثیرگذار باشد یکی از گام های اصلی در این پیشرفت است. برای این کار لازم است بدانید که مخاطبان شما کدام دسته از افراد جامعه هستند و مطابق با میل و سلیقه آن ها عمل کنید.

 

 بازاریابی محتوا

 

بعد از آن باید به فکر بهبود کیفیت محتوا باشید و بازخوردها را در نظر بگیرید و در جهت بهتر شدن آن تلاش کنید.

سعی کنید تا جایی که امکان دارد میزان دسترسی کاربران را افزایش دهید و سعی کنید ترافیک وب سایت را بالا ببرید تا سایت بالا بماند و ارزشش هر روز بیشتر شود.

شما میتوانید برای کسب موفقیت بیشتر توسط فالورها تولید محتوی داشته باشید. یعنی فالوورهای خودتان را تشویق کنید از هشتگ مشخصی استفاده کنند و بعد پیگیر باشند. همچنین جایگاه صفحه‌ی خودتان در اینستاگرام و فیسبوک مدام چک کنید. و آلِرت‌های گوگل را برای نام شرکت خود تنظیم کنید. همچنین روی پلتفرم گوش دادن به تفکر و دیدگاه جمعی سرمایه‌گذاری کنید.

 

 بازاریابی محتوا

 

تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا تاریخچه بسیار طولانی دارد و محدود به یک سال و دو سال نیست. بلکه از سال های بسیار قبل هم بازاریابی انجام می شد اما نه به شکل امروزی. تقریبا از سال 1890 هم بازاریابی انجام می شده است. اما امروزه بیشتر بازاریابی محتوا آنلاین انجام می شود و افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. یکی از مهمترین کارهایی که باید برای بازاریابی محتوا انجام داد دسترسی به کلید واژگان صحیح است.

این مرحله آن قدر اهمیت دارد که حتی اگر مقداری از سرمایه اولیه شروع کاری را هم به آن اختصاص دهید پشیمان نخواهید شد و به سمت موفقیت پیش خواهید رفت و چند برابر آن هزینه اولیه به شما بر میگردد.

 

 بازاریابی محتوا

 

دوره بازاریابی محتوا

اهمیت این موضوع باعث شده است که خیلی از افراد در صدد یادگیری اصول تولید محتوای کارآمد باشند و درا ین زمینه هزینه های زیادی هم پرداخت میکنند. در مقابل افرادی که در این کار حرفه ای هستند می توانند با دوره های آموزشی برای افراد علاقمند از این راه کسب در آمد داشته باشند.

 

 بازاریابی محتوا

 

از این رو دوره های آموزشی مختلفی در این زمینه برگزار می شود که شما می توانید اصول مورد نیاز را در آن ها یاد بگیرید. تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت مهمترین هدف در این دوره ها است و با پیاده سازی آن می توانید مشتری های واقعی و دائمی را برای خودتان داشته باشید و هر روز شاهد روانه شدن سود بیشتر به سمت کسب و کار خود باشید.

برخی از سرفصل های دوره بازاریابی محتوایی که توسط سازمان های مختلفی برگزار می شود به شرح زیر است:

  • محتوادانی

  • آشنایی با مفهوم واقعی بازاریابی محتوایی

  • تفاوت بازاریابی محتوایی با مفاهیم مشابه

  • چرایی بازاریابی محتوایی

  • نقش مکمل تبلیغات و بازاریابی محتوایی

  • مفهوم بازارِ محتوا

  •  محتوارانی

  • بازاریابی محتوایی به مثابه پروسه، نه پروژه

  • آموزش هدف‌گذاری برای محتوا

  • ویژگی‌های یک هدف درست

  • اهداف سه‌گانه در بازاریابی محتوایی

  • ابزار «بریف» و نقش آن در رسیدن به اهداف محتوایی

  • محتوای خوب، محتوای بد و محتوای درست

  • ساختار استاندارد بریف محتوا

  • پادشاهی محتوا

  • کپی‌رایتینگ و تولید محتوا

  • انواع و قالب‌های محتوا

  • تاثیر فرم بر محتوا

  • ساختار استاندارد مقاله‌نویسی (مقاله پنج بخشی)

  • نکات تیترنویسی

  • برگه تقلب درست‌نویسی

  • محتواپراکنی

  • انتشار محتوا

  • مفهوم هدایت بین‌رسانه‌ای

  • محتواسنجی

  • سنجش موفقیت برنامه محتوایی

  • گوگل آنالیتیکس برای بازاریابان محتوایی

  • محتواداری

  • راه‌اندازی تیم بازاریابی محتوایی

 

 بازاریابی محتوا

amir بازدید : 42 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

این روزها تعداد سایت های تبلیغاتی افزایش یافته و افراد زیادی سایت تبلیغاتی ایجاد کرده اند اما در بین این سایت ها فقط تعداد معدودی از آنها بیننده دارند و مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. سایت هایی نظیر ایستگاه، دیوار و شیپور.

 

استارت آپ           بازاریابی اینترنتی            طراحی سایت             طراحی سایت تبلیغاتی           طراحی سایت تبلیغاتی

 

 

طراحی سایت

طراحی اختصاصی سایت یکی از موارد بسیار مهم تلقی می شود. سایت هایی که بدون داشتن خلاقیت و نوآوری با کپی کردن از سایر سایت های مشابه فعالیت می کنند به موفقیت نمی رسند.

صفحاتی که برای فروش کالا طراحی می شود باید شامل قیمت کالا، تصویر آن و توضیحاتی درباره آن باشند. حتی قابلیت آپلود کلیپ کوتاهی از کالا در این سایت ها می تواند موجب اعتماد و جذابیت سایت شود.

آگهی ها در سایت های تبلیغاتی باید دسته بندی شوند تا افراد بتوانند محصول مورد نظر خود را سریع پیدا کنند. همچنین سیستم جستجو قوی در این سایت باعث می شود با سرچ اسم خاصی آگهی های مربوط به آن اسم نمایش داده شوند.

ثبت نام و ساخت حساب کاربری باید ساده باشد تا همه افراد بتوانند به راحتی در آن عضو شده و آگهی خود را به نمایش بگذارند.

بهتر است در اینگونه سایت ها بخشی برای گفتگو خریدار و فروشنده وجود داشته باشد.

سایت می تواند دارای قابلیت پرداخت آنلاین باشد در این صورت باید امنیت بالایی داشته باشد تا از اطلاعات افراد سو استفاده نشود.

 

طراحی سایت تبلیغاتی

 

بهینه سازی سایت

معمولا ثبت آگهی در این سایت ها رایگان است اما با این وجود افراد حاضر نیستند در سایتی که بازدید زیادی ندارد آگهی خود را ثبت کنند. بنابراین تعداد بازدید روزانه این گونه سایت ها اهمیت دارد.

موردی که باعث استقبال از برخی سایت ها می شود رتبه آنها در گوگل است، در واقع سایتی که بهینه سازی شده و برای ساخت آن اصول سئو رعایت شود می تواند در گوگل رتبه خوبی کسب کند و در صفحه اول جستجوها قرار گیرد. این موضوع باعث می شود فروشندگان و به طور کلی کسانی قصد تبلیغ و فروش محصولی را دارند محصول خود را در این سایت ها تبلیغ کنند از آن طرف افرادی هم که قصد خرید دارند معمولا به سایت های صفحه اول گوگل مراجعه می کنند.

 

ویژگی های سایت های تبلیغاتی

امنیت بالا

لود شدن سریع صفحات

گرافیک مناسب و طراحی اختصاصی سایت

سئو مناسب

گرافیک و طراحی اختصاصی سایت

پشتیبانی مناسب

بازاریابی اینترنتی

طراحی ساده و راحت برای استفاده عموم

دسته بندی تبلیغات

بررسی محتوا آگهی برای تایید یا رد آن

بروز رسانی اتوماتیک سایت

مشاهده تراکنش های پرداخت آنلاین، تایید و رد پرداخت، افزایش موجودی به صورت آنلاین

امکان قراردادن توضیحات متنی، عکس و ویدیو برای تبلیغات

امکان قراردادن آدرس در نقشه های اینترنتی

ارسال آگهی های خاص برای بازدید کنندگان سایت با توجه به علاقه آنها

amir بازدید : 45 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

این روزها همه افراد قبل از انجام هر کاری اعم از خرید، فروش، ساخت و ساز یا حتی شروع یک کسب و کار در اینترنت جستجو می کنند و اطلاعاتی را در زمینه مورد نظر خود به دست می آورند.

حال اگر شما شرکتی دارید که خدمات یا کالا خاصی را ارائه می کنید می توانید با ایجاد سایت در گوگل و البته بهینه سازی اصولی سایت به طوری که در صفحه اول گوگل قرار گرفته و بازدید کنندگان زیادی داشته باشید خدمات و کالاهای تولیدی خود را از این طریق معرفی کرده و مشتریان زیادی را جذب کنید.

 

استارت آپ         بازاریابی اینترنتی           طراحی سایت          طراحی سایت شرکتی           طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت شرکتی

با توجه به هدف شرکت اعم از اینکه هدف فروش محصول، ارائه خدمات، طراحی کاتالوگ یا جذب مشتری برای ایجاد سرویس های مختلف مثل باشگاه مشتریان و غیره باشد نوع طراحی سایت متفاوت خواهد بود.

پس باید گفتیکی از موارد اولیه، داشتن سایت خلاقانه است اما این سایت باید با وجود خلاقیت ساده نیز باشد تا افراد بتوانند به راحتی از بخش های مختلف آن استفاده کنند.

در این سایت ها باید صفحه ای تحت عنوان صفحه اخذ نمایندگی وجود داشته باشد تا کسانی که تمایل به داشتن نمایندگی برند شما را دارند فرم مخصوص این صفحه را تکمیل و برای شما ارسال کنند تا شرایط آنها را بررسی کرده و به آنها پاسخ دهید.

همچنین باید صفحه ای را به معرفی نمایندگی های شرکت خود در شهرهای مختلف اختصاص دهید تا کاربران بتوانند نمایندگی شهر خود را به راحتی پیدا کنند. مدیر سایت در پنل مدیریت باید بتواند این اطلاعات را ویرایش، حذف یا به آنها اضافه کند.

صفحه دیگری که در سایت های شرکتی به آن نیاز است صفحه تماس با ما است که شامل راه های ارتباطی با مدیران شرکت و تلفن تماس و آدرس شرکت می شود.

علاوه بر آن در این گونه سایت ها به صفحه درباره مدیران نیز نیاز است و لازم است در این صفحه مدیران شرکت معرفی شده و حتی رزومه کاری آنها در این صفحه قرار گیرد.

 

طراحی سایت شرکتی

 

سایت واکنشگرا

از آنجایی که اکثر سرچ های مردم با موبایل یا تبلت انجام می شود بهتر است سایت به صورت واکنشگرا طراحی شود تا در ابعاد مختلف قابل بازدید و در دسترس باشد.

سرعت لود صفحات و امنیت این گونه سایت ها همچون سایر سایت ها بسیار اهمیت دارد.

 

سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

صرف طراحی سایت موجب برتری و موفقیت شرکت شما نیست بلکه برای موفقیت لازم است سایت شما در گوگل رتبه بالایی کسب کند تا مراجعه کنندگان سایت افزایش یافته و روزانه افراد زیادی از سایت شما بازدید کنند.

شما از دو طریق می توانید برای پیشرفت سایت، بازدید زیاد و کسب رتبه بالا در گوگل قدم بردارید. اولین راه رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت و راه دوم تبلیغات و استفاده از دیجیتال مارکتینگ خواهد بود.

 

طراحی سایت شرکتی

 

مشخصات فنی طراحی سایت شرکتی

طراحی قالب اختصاصی برای سایت های شرکتی مطابق با زمینه کاری

طراحی گرافیکی

طراحی به صورت داینامیک

طراحی با استفاده از زبان ASP.net

طراحی سایت به صورت واکنشگرا

استفاده از فونت های استاندارد

استفاده از رنگ های مناسب

طراحی صفحه تماس

طراحی نقشه و نماش آدرس شرکت در صورت لزوم

قابلیت آپلود تصویر و ویدیو

ساخت فرم های اختصاصی

سیستم ستاره دهی برای نمایش مطالب ستاره دار در گوگل

 

قیمت طراحی سایت شرکتی

هر سایتی با توجه به نوع شرکت و نظر کارفرما طراحی شده و دارای موارد خاصی است. قیمت نیز بر اساس مواردی که به درخواست کارفرما در طراحی سایت استفاده می شود تعیین خواهد شد.

amir بازدید : 46 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

یکی از روش های خرید در تمام دنیا خرید از طریق اینترنت است و مردم می توانند تمام وسایل مورد نیاز خود اعم از فیزیکی یا غیر فیزیکی را از طریق سایت های اینترنتی خریداری کنند. در کشور ما نیز آمار خریدهای اینترنتی هر سال در حال افزایش است و خصوصا قشر جوان ترجیح می دهند وسایل مورد نیاز خود را اینترنتی تهیه کنند. از این رو سایت فروشگاهی یکی از سایت های پر طرفدار محسوب می شود، و افراد می توانند از طریق این سایت محصولات و خدمات خود را به فروش بگذارند یا حتی از آن برای معرفی و تبلیغات استفاده کنند.

 

 

 استارت آپ         بازاریابی اینترنتی           طراحی سایت              طراحی سایت فروشگاهی          طراحی سایت فروشگاهی

 

 

ویژگی های سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی برای جذب مخاطب باید از برخی ویژگی ها برخوردار باشد که آنها را در ذیل برای شما شرح می دهیم.

طراحی ساده

لازم است طراحی سایت فروشگاهی ساده و محصولات آن دسته بندی شوند، تا مخاطب در سایت سردرگم نشده و به راحتی محصولات مورد نظر خود را پیدا کند. همچنین برای انتخاب محصول باید امکاناتی در اختیار مشتریان گذاشته شود مثلا اگر سایت فروش مخصوص فروش پوشاک است باید شرایطی محیا شود تا مشتری بتواند رنگ و سایز مورد نظر خود را انتخاب کند.

تهیه تصویر

همانطور که می دانید لازم است تمامی محصولات سایت دارای تصویر باشند، حال شما می توانید این عکس ها را از طریق اینترنت تهیه کنید یا از محصولات خود عکاسی کنید. اگر شما امکانات تهیه تصویر از محصولات خود را دارید بهتر است از این روش استفاده کنید چرا که باعث اطمینان بیشتر مخاطب می شود.

مراحل خرید

سایت باید قابلیت افزودن یا حذف محصولات از سبد خرید و همچنین استفاده از کد تخفیف در مرحله خرید و انتخاب نوع پست محصول توسط مشتری را داشته باشد. مراحل خرید و پرداخت اینترنتی باید خیلی سریع انجام شوند و نباید انجام خرید در این سایت ها سخت و طولانی باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

گرافیک و طراحی صفحات

صفحه نخست این گونه سایت ها در واقع ویترین سایت محسوب شده و باید گلچینی از محصولات را نمایش دهد حال این محصولات می توانند پرفروش ترین محصولات آن سایت یا جدید ترین محصولات آن باشند.

در صفحات معرفی محصولات بخشی تحت عنوان محصولات مشابه وجود دارد این بخش یکی از بخش های مهم سایت بوده زیرا مخاطب را از جستجو محصولات دیگر بی نیاز و او را برای خرید محصول مورد نظر خود ترغیب می کند.

مشخصات خود محصولات نیز از اهمیت زیادی برخوردارند، در مورد برخی از محصولات حتی می توانیم بخشی اضافه کرده و طرز استفاده از محصول را با متن یا ویدیو برای مخاطبین شرح دهیم.

رنگ و تم سایت باید با توجه به نوع محصولات فروشگاه انتخاب شود. استفاده از یک رنگ مشخص برای مخاطب خسته کننده و استفاده از رنگ های مختلف نیز موجب سردرگم شدن او می شود.

اگر صفحه سایت را به دو قسمت تقسیم کنیم مطالب قسمت بالایی صفحه همیشه توجه مخاطب را بیشتر جلب می کند. پس باید مطالب مهم مثل تخفیفات یا تصاویر محصولات را در آن قسمت قرار دهیم.

یکی از امکانات جذاب سایت های فروشگاهی امکان مقایسه محصولات، نقد و بررسی آنها و تبادل نظر کاربران است.

نکته دیگر که باعث جذب مشتری و اطمینان او می شود وجود ضمانتامه است این ضمانت می تواند ضمانت تحویل سالم و به موقع کالا یا ضمانت مربوط به خود کالا باشد.

 

بروز رسانی سایت

نکته مهم در مورد سایت های فروشگاهی که باعث تمایز این سایت ها می شود این است که اطلاعات کالاهای این سایت مثل موجودی یا قیمت آنها همیشه در حال تغییر بوده و لازم است که سایت دائما بروز شود.

پس پنل مدیریتی این سایت ها مثل سایر اجزا سایت اهمیت داشته و باید ساده باشد تا مدیر سایت بتواند دائم آن را بروز کند.

 

طراحی سیات فروشگاهی

 

واکنشگری یا مقیاس پذیر بودن

امروزه اکثر سرچ های اینترنتی از طریق موبایل و تبلت های هوشمند انجام می شود و سایت باید به گونه ای طرح شود که از طریق موبایل یا تبلت هم بتوان از آن بازدید و خرید کرد. این موضوع باعث می شود روزانه افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند و همچنین گوگل و به طور کلی موتورهای جستجو گر به این موضوع اهمیت داده و داشتن این قابلیت موجب بالا رفتن رتبه سایت شما می شود.

 

امنیت و جلب اعتماد مخاطب

این روزها میزان کلاهبرداری اینترنتی افزایش یافته از این رو مردم کمتر به سایت ها اطمینان می کنند برای جلب اعتماد مردم و رقابت با سایت های دیگر لازم است که شما اصولی را رعایت و سایت را در چارچوبی طراحی کنید تا وزارت صنعت و معدن نماد "اعتماد الکترونیکی" را به شما اهدا کند.

و در آخر مهم ترین نکته در طراحی سایت های اینترنتی تامین امنیت سایت و استفاده از پروتکل های امنیتی حفظ اطلاعات حساب کاربران آن است.

 

سئو و بهینه سازی سایت

داشتن یک طراحی خوب و رعایت تمام نکات بالا موفقیت سایت شما را تضمین نخواهد کرد. شما باید با رعایت اصول بهینه سازی سایت، نرخ تبدیل خود را افزایش داده و در گوگل رتبه خود را بالا ببرید تا افراد بیشتری با سایت شما آشنا و روزانه از آن بازدید کنند.

باید تحقیق کنید تا ببینید مردم برای خرید محصولات چگونه در گوگل سرچ می کنند و در جستجوهای خود به کدام ویژگی محصولات اهمیت بیشتری می دهند مثلا آیا افراد به دنبال قیمت مناسب یا جنس یا برند خاصی هستند؟ این تحقیقات به شما در انتخاب کردن کلمات مناسب کمک می کنند تا بتوانید با استفاده از آنان سایت خود را بهینه سازی کنید.

همچنین دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسزایی در معرفی سایت شما ایفا می کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

مزیت سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی به نسبت فروشگاه های دنیا واقعی دو مزیت دارند یکی قیمت مناسب و دیگری تنوع محصولات.

قیمت مناسب محصولات در اینترنت چند دلیل دارد اول آن که این فروشگاه ها معمولا از پرداخت مالیات معاف هستند و دوم آنکه رقابت در فضا اینترنت زیاد بوده و افراد با چند کلیک می توانند تمام سایت ها را مشاهده کنند و در نهایت از سایتی که قیمت مناسب تری دارد خرید نمایند.

تنوع محصولات هم از آن جهت است که در فروشگاه واقعی ظرفیت محدود و فروشنده فقط می تواند تعداد کمی از محصولات را در مغازه خود جا بدهد اما در فروشگاه اینترنتی این محدودیت وجود ندارد.

 

امکانات فروشگاه اینترنتی

سیستم مدیریت سایت یا کاربری ساده

طراحی مراحل خرید به ساده ترین شکل ممکن

استفاده از CTA برای افزایش فروش

بهینه سازی سئو و نرخ تبدیل

طراحی بخشی برای تبادل نظر کاربران

قراردادن تصویر یا ویدیو برای محصول

مقایسه محصولات

جدول مشخصات محصول

قابلیت سفارش محصول در کوتاه ترین زمان

ایجاد سبد خرید همراه با کد تخفیف

اطلاع رسانی از طریق ایمل (ایمیل مارکتینگ)

اتصال به درگاه پرداختی

امنیت و سرعت لود بالا

مدیریت محصولات، اخبار، سفارشات و کاربران

مدیریت سفارشات، نحوه پرداخت و ارسال کالا

جستجو پیشرفته محصولات

قابلیت پخش ویدیو

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن

فرم تماس

دسته بندی محصولات

طراحی واکنشگر

ساخت باشگاه مشتریان

استفاده از روش های بازی سازی برای ایجاد جذابیت در فروشگاه

 

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت براساس امکانات مد نظر شما تعیین می شود. هر چه سایت مدنظرتان امکانات بیشتری داشته باشد طبیعتا هزینه طراحی آن نیز افزایش پیدا می کند.

 

amir بازدید : 45 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

یکی از بهترین اتفاقاتی که برای یک سایت یا یک شرکت در عرصه ی بازاریابی دیجیتال می تواند رخ دهد، کسب رتبه بالا در گوگل است زیرا قرار گرفتن در رتبه اول گوگل حدود 35 تا 55 درصد می تواند تعداد بازدیدکنندگان را بالاتر ببرد و این یعنی مشتری بیشتر و سود بالاتر. در واقع قرار گرفتن شما در رتبه اول گوگل باعث می شود شما دیگر نیاز چندانی به تبلیغات و بازاریابی نداشته باشید.

 

استارت آپ              بازاریابی اینترنتی               سئو               سئو

 

سئو

 

سئو سایت چیست؟

SEO  مخفف عبارت search engine optimization به معنی بهینه سازی برای موتور جستجو شناخته میشود. اما به گفته مدیران گوگل با علمی شدن و تخصصی شدن این حوزه، عبارتsearch experience optimization  یا بهینه سازی تجربه جستجو ترجمه مناسب تری از لغت سئو SEO است.

وقتی صحبت از بهینه سازی می شود یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی! یعنی کاربر خیالش راحت باشد که در یک زمان کم به بهترین صورت ممکن نتیجه ی جستجوی خود را خواهد دید. یک قسمتی از این جریان به گوگل مربوط می شود و بقیه بر عهده خود سایت و نویسنده آن است. اگر همه ی قوانین را رعایت کنید و سئوی خوبی داشته باشید باعث رسیدن به این موفقیت و این جایگاه می شوید.

 

سئو

 

سئو  که به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد که در واقع به معنی فریب دادن یا دستکاری در موتور‌های جستجوگر با روش‌های نا متعارف و غیر اخلاقی نیست. بلکه با هدف کمک به بهبود دیده شدن و ارتباط سایر وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی و رسیدن به رتبه‌بندی بالا بوجود آمده اند. پس سئو شامل یکسری روش هایی است که بصورت استراتژیک وب سایت‌ها را تغییر می دهد.

کسانی که تصمیم دارند در این زمینه فعالیت کنند تصور نداشته باشند که یک کار خیلی ساده و پیش پا افتاده ای در انتظارشان است، بلکه برای این حرفه باید مطالعات زیادی در این حیطه انجام بدید و صبور با شید تا بتوانید حرفه ای کار بشوید. چون الگوریتم‌های رتبه‌بندی موتورهای جستجوی موجود هر روز در حال تغییر است، کسانی که وظیفه دارند کار سئو انجام دهند باید علم خود را در این زمینه به روز نگه دارند. به طور مثال در مورد گوگل الگوریتم رتبه‌بندی بیشتر از 200 معیار برای رتبه‌بندی یک سایت دارد که سئو کار حرفه ای باید بتواند از بین این تعداد مهم‌ترین آن ها را برای پیاده‌سازی موفق در زمینه سئو انجام دهد.

 

سئو

 

تاریخچه سئو

اولین موتور‌های جستجو  کار خود را در اوایل سال 1990 شروع کردند که  Infoseek،Alta Vista  و Yahoo در دسته مهم ترین و محبوب ترین ها بودند. در آن زمان سئو بر اساس حروف الفبا بود و ترتیب محبوبیت در ترتیب این موتورهای جستجو تاثیری نداشتند.

ولی هر چه این فضا پیشرفته تر شد به تعداد این موتورهای جستجوگر اضافه میشد و این الگوریتم ها پیچیده تر می شدند. که معیار آن تراکم کلمات کلیدی و مهم و برچسب‌های مشابه برای درک بهتر محتوای وب سایت‌ها بود. سئو باعث شد سایت ها نسبت به قبل بیشتر دیده شوند و رتبه ی بهتری در بین رقبا پیدا کنند.

 

سئو

 

اهداف سئو

سئو به وب سایت‌ها کمک می کند که جایگاه بهتر و بالاتری در نتایج جستجو بدست بیاورند و همچنین ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران را بیشتر می کند. این قضیه دو سر سود است و هم برای صاحبان سایت ها و هم کاربران سودمند است زیرا هم کاربر نتایج مرتبط جستجو شده بیشتری را پیدا می‌کند و هم موتور جستجو قابل اعتمادتر می‌شود زیرا الگوریتم مربوط به آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

 

البته همانطور که گفته شد باید در این راه صبوری به خرج دهید چون قرار نیست خیلی زود نتیجه را ببینید و باید مدام اطلاعات خود را افزایش دهید و به روز کنید تا به جواب دلخواه برسید.

 

سئو

 

البته به این راحتی هم نیست که کلمات کلیدی مطالب و موضوعات مختلف خیلی زود به دست بیاید و مدت ها زمان برای این کار لازم است. شاید بهترین اتفاقی که برای یک سایت ممکن است پیش بیاید قرار گرفتنش در دسته ی 3 تای اول باشد که 58.4 درصد کلیک‌ها را در بر دارد. بنابراین بصورت خلاصه این موارد اصلی ترین اهداف سئو هستند:

  • افزایش بازدید وب سایت

  • برندینگ (باعث ایجاد برند می شود)

  • افزایش ترافیک و بازدید سایت

  • کسب رتبه بهتر وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو

  • افزایش فروش محصولات

  • بهترین ابزار تبلیغاتی

 

سئو

 

سئو درون صفحه چیست ؟ (ON PAGE SEO)

هنگامی که صحبت از سئو در داخل صفحه می شود یعنی به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما مثل متن، تصویر، پیوند و ... مربوط می شود و تقریبا هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به SEO On Page می‌شود.

برای اینکه بتوانید این روش را داشته باشید باید پایه و بیس همه ی کارهایتان بهینه‌سازی باشد. به این دلیل که بیشترین کنترل را شما روی آن داشته باشید و هر تغییری را که شما در محتوای سایت خود ایجاد کنید در نتیجه جستجو تاثیر می گذارد پس سعی کنید در انجام آن خیلی دقت کنید.

 

سئو

 

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (OFF PAGE SEO)

این روش با روش قبلی فرق دارد و در بر دارنده ی همه ی ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود و باعث بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما می شود.ابتدا تمرکز خود را روی بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند) می گذارد و بعد از آن از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

این روش یک روش نامحدود است که به وسیله ی مهندسین سئو برای کسب پیوند دهندگان انجام می شود.

 

سئو

 

سئو کلاه - سفید چیست ؟ (WHITE HAT)

در زمینه ی سئو با اصطلاحات زیادی ممکن است روبرو شوید که یکی از آن ها همین سئو کلاه – سفید است که به تمام تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. البته برداشت بد نکنید زیرا قرار نیست موتور‌های جستجو یا کاربران را فریب بدهند. برعکس خیلی هم شیوه ی درست و اخلاقی ای هست و اگر در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید به یکسری دستورالعمل‌ها و اصولی پی میبرید که باعث می شود شما را به آن هدف اصلی، یعنی کسب رتبه‌های بالا در نتایج موتور‌های جستجو نزدیک کند.

 

White Hat

 

سئو کلاه - سیاه چیست ؟ (BLACK HAT)

دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید که در آن کارها اخلاقی و درست بود در این روش پایه و اساس فریب و دستکاری غیر اخلاقی است که می خواهند هر طور شده به رتبه ی بالا در نتایج موتور‌های جستجو برسند. اگر کسی ریسک کند و از این روش ها استفاده کنید باید پای عواقبی چون خارج شدن از فهرست پایگاه داده برای همیشه بماند یا اینکه هزینه و جریمه های هنگفتی را در بر خواهد داشت.

 

تاثیر رفتار کاربران بر سئو

جالب است بدانید که رفتار شما به عنوان یک کاربر هم میتواند تاثیر زیادی در این بهینه سازی داشته باشد و در بعضی از الگوریتم های جدید گوگل مخصوصا الگوریتم RankBrainرفتار کاربران وقتی که یک جستجو را انجام می دهند آنالیز و بررسی می شود و بر اساس آن متناسب با همان رتبه بندی نتایج بهینه سازی می شوند.

یعنی هر وقت یک فردی با هر سیستمی یک عبارتی را جستجو کند ممکن است یک یا چند نتیجه ای که در مقابلش قرار می گیرد را هم مشاهده کند و تمام این صفحاتی که برای او جالب باشد و منجر به واکنشی از سمت او شود باعث می شود تا رفتارها روی این بهینه سازی و کلمات کلیدی و رتبه بندی تاثیر بگذارد.

به جز این موارد مدت زمانی هم که یک کاربر در یک سایت میماند تا مطالبش را بخواند هم خیلی مهم است و برای سایت زمان حضور بیشتر کاربر هم اعتبار می آورد. این یعنی محتوا و همه چیز مطابق با میل مخاطب و کاربر بوده است.

 

سئو

 

مهمترین مراحل سئو سایت

همانطور که چند مرتبه اشاره کردیم عامل زمان و صبر و مطالعه در کنار هم می توانند موفقیت شما را در زمینه سئو تضمین کنند. به علت این اهمیت تکنیک ها و روش های زیادی هم برای به دست آوردن جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که ممکن است بتوانند به این مهم کمک کنند. به طور کلی برای رسیدن به موفقیت در سئو سه عامل از بقیه مهم تر هستند و می توانند بسیار تاثیر گذار باشند.

 

سئو تکنیکال:

استانداردسازی کدنویسی سایت

رعایت اصول سئو در طراحی

نشانه گذاری استاندارد

بهینه سازی سرعت سایت

طراحی نسخه ریسپانسیو

 

بازاریابی محتوا:

شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند

آنالیز رقبا

تدوین استراتژی محتوایی

تولید محتوای ارزشمند

برچسب گذاری و دسته بندی

لینک سازی داخلی

 

لینک سازی هدفمند:

درست است که رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای خوب و با کیفیت تا حد زیادی شما را به سمت هدف سوق می دهد اما برای بهترین بودن نیازمند لینک سازی خارجی برای سایتتان هستید. سئو خارج از صفحه شامل مواردی همچون فعالیت در شبکه های اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی می باشد.

 

سئو

 

روش های مفید برای یادگیری سئو

حرفه ای شدن در این زمینه و کسب آگاهی لازم در این زمینه نیازمند زمان و تلاش و پشتکار است. برای کسب اطلاعات مفید در هر زمینه بهتر است که تا می توانید در این زمینه مطالعه کنید تا با بهترین سطح آگاهی محتوای مورد نظرتان را تولید کنید. در این راه مطالعه مقالات آموزشی می تواند خیلی گام مهمی باشد اما چون مقاله ها ممکن است هر آن توسط فرد یا گروه جدیدی نقص یا رد شوند نمی شود 100% روی آن ها حساب باز کرد پس بهتر است به دنبال منابع با ارزش تری باشید تا با اطمینان بیشتری در این زمینه فعالیت کنید. مثلا کتاب های آموزش سئو یکی از بهترین منابع در این زمینه هستند.

 

مطالعه یک کتاب پایه

اگر یک جستجوی ساده در نت انجام دهید به تعداد زیادی از این کتاب های اینترنتی بر میخورید که شامل مفاهیم اولیه و عمومی هستند و میتوانید از آن ها کار را یاد بگیرید.

 

مطالعه مقالات یا مشاهده ویدئو تخصصی

در گام بعدی می توانید با کمک مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی مرتبط با موضوع مورد نظر، این اگاهی را به سطح مطلوب تری برسانید.

 

شرکت در دوره های آموزشی سئو

با پشت سر گذاشتن دو روشی که گفته شد حالا اطلاعات خوبی در زمینه سئو دارید و با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در مدت زمان کوتاهی می توانید این اطلاعات را بیشتر و به روز تر کنید و به موفقیتی که انتظارش را دارید دست یابید.

 

سئو

 

عوامل موثر در کسب جایگاه مناسب در گوگل

  • انتخاب کلید واژه

  • شناخت ساختار کامل سایت

  • استراتژی بازاریابی آنلاین و ترغیب به واکنش

  • لینک سازی

  • سئو و بهینه سازی

 

سئو

 

آموزش سئو

خیلی از افرادی که در زمینه های دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی اینترنتی مشغول به کار هستند تولید محتوا می کنندT اما همه آنها در این زمینه موفق نیستند. فقط کسانی می توانند در زمینه بازاریابی دیجیتالی موفق عمل کنند که سئوی مناسبی برای محتوای خود انتخاب کرده باشند. اگر می خواهید در زمینه سئو موفق باشید لازم است که آموزش های لازم در این زمینه را ببینید و با آگاهی کامل اقدام به تولید محتوا و تهیه سئو کنید. در رابطه با آموزش سئو یک سری مطالب برای شما آماده شده است که پیشنهاد می کنیم با مطالعه دقیق آن ها گام های مثبت تری در جهت موفقیت خود بردارید.

آموزش سئو

 

خرید بک لینک

اگر سایتی به غیر از سایت شما لینک اطلاعات شما را در داخل صفحه خود قرار دهد، طوری که وقتی وارد سایت می شوند با کلیک بر روی آن لینک بتوانند وارد سایت شما بشوند می شود لینک خارجی.. لینک های خارجی هایپرلینک هایی هستند که به دامنه ای به غیر از دامنه شما و یا برعکس می روند. یعنی اگر شما لینک سایت دیگر را روی صفحه خود قرار دهید و یا سایت دیگری لینک شما را در صفحه خود قرار دهد یعنی یک لینک خارجی ایجاد شده است. گوگل بک لینک ها را به عنوان یک پوئن مثبت از طرف کاربران برای یک صفحه یا سایت در نظر می گیرد به همین علت است که داشتن بک لینک ها در وب سایت شما و یا لینک سایت شما در سایت های خارجی باعث ارتقاء رتبه شما می شود و شما شانس بیشتری در گرفتن رتبه های بهتر از نظر گوگل دارید ولی خرید بک لینک ها بر خلاف اصول اخلاقی و سیاست های سایت هست و به عنوان یک کار خلاف شناسایی می شود. داشتن اطلاعات بیشتر و مفید در این زمینه قطعا در موفقیت شما تاثیر بیشتری خواهد داشت، به همین منظور مقاله ای در این رابطه در اختیار شما قرار داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست. 

 

بک لینک

amir بازدید : 53 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

اینترنت فضایی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند در آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از این رو افراد هر روز بیش از پیش به سمت اینترنت جذب شده و تعداد استفاده کنندگان از فضا مجازی دائما در حال افزایش است.

فروشندگان و به طور کلی کسانی که خدمتی به مردم ارائه می دهند می توانند با حضور فعال در این فضا و برقراری ارتباط با دیگران، محصول و خدمت خود را معرفی کرده و مشتری جذب کنند.

مهم ترین چیزی که افراد برای معرفی محصول و خدمات خود به آن نیاز دارند یک وب سایت حرفه ای است. یک وب سایت خوب از یک طرف در زمینه معرفی محصول و جذب مشتری کمک شایانی به شرکت ها و برندهای مختلف می کند و از طرف دیگر باعث می شود بتوانید در این بازار بزرگ با شرکت های ملی و حتی جهانی رقابت کنید.

 

استارت آپ           بازاریابی اینترنتی               طراحی سایت          طراحی سایت

 

در واقع اینترنت برای فروشندگان و شرکت های مختلف حکم یک بازار مجازی را دارد که در آن برای جذب مشتری و افزایش رونق کار خود به یک سایت احتیاج دارند.

اما ساخت یک سایت به خودی خود کافی نبوده و داشتن یک سایت در اینترنت فروش و رونق کاری شما را تضمین نمی کند بلکه شما باید برای فروش و رونق کسب و کار خود سایتی داشته باشید که مواردی از قبیل سئو، گرافیک، مقیاس پذیری، امنیت، سادگی و سرعت را در سطحی مناسب دارا باشد تا بتواند در گوگل به رتبه مناسبی رسیده و مورد بازدید افراد قرار گیرد.

 

طراحی سایت

 

طراحی سایت یا خرید سایت آماده؟

اگر قصد حضور در فضا مجازی را دارید بهتر است از ابتدا برای اینکار درست سرمایه گذاری کنید تا در نهایت بتوانید آنگونه که می خواهید از آن بهره برداری کنید.

طراحی سایت به نسبت سایت های آماده پر هزینه تر است اما طراحی یک سایت مطابق با فعالیت و انتظارات مخاطب، به پیشرفت و رونق برند شما کمک شایانی می کند.

یک طراحی سایت خوب باید ویژگی های مختلفی از جمله امنیت و سرعت بالا، گرافیک جذاب، محتوا مناسب و از همه مهم تر سئو مناسب را داشته باشد. همه این ویژگی ها در نهایت باید منجر به افزایش نرخ تبدیل سایت شوند، منظور از افزایش نرخ تبدیل این است که باید نسبت کسانی که از سایت شما خرید کرده یا از خدماتتان استفاده می کنند از کسانی که فقط سایت را مشاهده می نمایند بیشتر باشد. در واقع بازدیدکنندگان سایت شما باید به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند.

موضوع مهم دیگری که باید توسط طراح سایت در نظر گرفته شود این است که یک سایت باید در مقیاس های مختلف جذابیت و سرعت و کارایی خود را حفظ کند به طوری که مخاطب چه با موبایل چه با کامپیوتر آن را بازدید کرد بتواند به راحتی به مقصود خود برسد.

همچنین یک سایت خوب سایتی است که در تمام مرورگرها مثل فایرفاکس، کروم و ... باز شود.

یک طراح سایت حرفه ای با رعایت تمام اصول طراحی و با در نظر گرفتن ویژگی هایی که در بالا ذکر شد تمام تلاش خود را می کند تا سایتی جذاب با کاربری آسان برای مخاطب تهیه کند.

 

طراحی سایت

 

محتوا سایت

طراحی سایت خوب پایان کار نیست یک سایت خوب علاوه بر طراحی خوب نیازمند محتوا کامل و جامعی است که پاسخگو تمام سوالات و نیازهای مخاطب باشد و بتواند اعتماد مخاطب را بدست آورد.

 

بهینه سازی سایت

حال فرض می کنیم که شما بهترین سایت در زمینه طراحی و محتوا را در اختیار دارید. در این زمان شما باید نکات مربوط به سئو را رعایت و سایت را به گونه ای بهینه سازی کنید تا بتوانید در گوگل رتبه کسب کرده و در صفحه نخست گوگل نمایش داده شوید.

در این صورت سایت شما روزانه ترافیک زیادی دریافت کرده و افراد زیادی از سایت شما بازدید خواهند کرد.

بازدید افراد از سایت به خودی خود کافی نیست، این افراد باید تبدیل به مشتریان و طرفداران سایت شوند.

این کار از طریق نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) انجام می شود.

برای بالا بردن نرخ تبدیل باید نوع تفکر، سوالات و نیازهای مخاطب شناسایی شود تا سایت بر این اساس چیده و مرتب گردد.

 

سایت چند زبانه

اگر قصد دارید در زمینه بین المللی هم فعالیت داشته و بازار هدف خود را به دیگر کشور ها هم گسترش دهید باید سایت خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید تا هر شخصی با هر زبانی و از هر جای دنیا بتواند از سایت شما استفاده کند.

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 1,246
  • بازدید کلی : 7,790